Neučíme, ale připravujeme vás do praxe
Není dne, aby podnik neřešil otázky spojené se zaměstnanci. K tomu mu slouží především personální pracovníci. Co je náplní jejich práce a jak postupují?
Důležitou úlohou personalistů je získávání zaměstnanců. Je nutné zabezpečit, aby volné pracovní místo v podniku přilákalo dostatečné množství vhodných uchazečů. Nemůžeme opomenout ani náklady a čas, stejně tak jako získání přiměřených informací o uchazečích. Ty jsou potřebné na spolehlivý výběr nejvhodnějšího kandidáta.
V zájmu podniku je především to, aby uchazeč disponoval vhodným pracovním potenciálem, který dokáže dostatečně plnit aktuální i budoucí úlohy podniku. Podstatou získávání zaměstnanců je najít a získat takové, kteří:
Moderní pojetí získávání zaměstnanců nehledá vhodné kandidáty jen mimo firmu. Často usiluje o získávání lidských zdrojů i z řad současných zaměstnanců.
V pojetí získávání zaměstnanců hovoříme i o:
TIP: Přihlaste se na rekvalifikační kurz Personalista a získejte potřebné vzdělání pro tuto pozici.
V procesu získávání zaměstnanců tak proti sobě stojí dvě strany. Podnik se svou potřebou pracovních sil a potenciální uchazeči o práci. Proces získávání zaměstnanců by měl zajistit takový tok informací mezi všemi zúčastněnými stranami, aby potenciální zájemci o práci reagovali na nabídku.
S podmínkami konkrétního pracovního místa souvisí:
Mnohem více se dozvíte v našem kurzu Personalista. Zde se dozvíte všechny informace pro vykonávání této pozice. A navíc na praktických příkladech.
© Kurzy Sprint s.r.o. | ochrana osobních údajů | cookies
Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby