Neučíme, ale připravujeme vás do praxe
Máte web nebo eshop a přemýšlíte, jak zvýšit prodeje? Zkuste místo vyhazování peněz za reklamu něco jiného: zapracovat na obsahu webu. Podívejte se na 3 pravidla, která vám k tomu pomohou.
Pokud jste doposud vráželi peníze do zvýšení návštěvnosti webu, ale ty se vám nevrací ve více objednávkách, pak vězte, že pravděpodobně není problém v reklamě, ale v nekvalitním obsahu webu.
Pokud se bavíme o obsahu webu, bavíme se o tzv. copywritingu. Tento anglický výraz znamená v češtině tvorbu textového obsahu, který mluví jazykem zákazníků webu. Obsah má velkou moc – je totiž hybatelem nákupního rozhodování. Správná slova mohou návštěvníka změnit na zákazníka. Pokud ale na webu či e-shopu kvalitní obsah nemáte, pak toho moc neprodáte.
Jak to vypadá v praxi? Web je vaším obchodníkem či prodavačem. Pokud na webu není kvalitní obsah, je to stejné, jako když přijdete do obchodu, potřebujete poradit, ale prodavač výrobkům nerozumí a poradit vám nedokáže. Co uděláme? Většina z nás se obrátí na podpatku a půjde jinam. A na webu (e-shopu) je to stejné.
Inspirujte se nyní několika pravidly pro úspěšný obsah z mé praxe tvorby webových stránek.
Alfou a omegou úspěšného obsahu na webu je jednoduchost. Co to znamená?
Jestliže hodláte publikovat nekvalitní vatu, tedy obsah pro obsah, můžete si být jisti, že takový obsah nikdo číst nebude. Vytvářejte proto obsah, který stojí za to – obsah kvalitní a užitečný.
Lidé i vyhledávače milují obsah, který je nejenom užitečný, ale také originální. Jestliže publikujete obsah, který jste zkopírovali od výrobce, s originalitou to nemá moc společného. Od prodavače nebo obchodníka se očekává, že se podělí o svou zkušenost, že má individuální přístup.
A pokud máte obsah, jenž najdete na řadě jiných webů, proč bych měl nakoupit výrobky či služby právě u vás?
Všude kolem nás vidíte jarní slevy, letní slevy, podzimní slevy, zimní slevy. Skoro se to zdá, jakoby všichni dávali všechno do slev a jediný prodej se děje na úrovni slevových akcí, tedy prezentace výhodnosti nákupu. Také běháte jako křeček v tomto kolotoči?
Většina lidí ale nenakupuje proto, že je něco ve slevě, ale proto, že potřebuje vyřešit svůj problém nebo uspokojit svou touhu. Zaměřte se proto na užitek: jak se mi nákupem vašeho výrobku nebo služby změní život?
A zapojte emoce. Nejlepším podněcovatelem emocí je příběh. Víte, jak na něj?
Bez kvalitního obsahu neprodáte své výrobky a služby. Jestliže se chcete vymanit ze začarovaného kruhu, pak je načase s tím něco udělat!
Proto jsem pro vás připravil speciální kurz/workshop zaměřený na živnostníky, podnikatele a majitele firem a jejich webmastery, jenž vás naučí tvořit úspěšný webový obsah. Kurz nese název Copywriting: píšeme texty, které prodávají.
POZOR: Nemusíte být žádní spisovatelé. Stačí, když rozeznáte písmenka na klávesnici a zbytek vás během pár hodin naučím. Kurz je zaměřen prakticky, takže to nebude žádná otravná teorie, ale spousta procvičování a konkrétních příkladů.
» Objednat si kurz Copywriting: píšeme texty, které prodávají
Mít špičkový obsah nestačí, je třeba zajistit jeho viditelnost ve vyhledávačích. Proto na workshop navazuje kurz SEO pro majitele webů a eshopů, a vy tak máte jedinečnou šanci absolvovat oba kurzy během dvou dnů a naučit se vše podstatné. Objednejte si oba kurzy a získejte je za zvýhodněnou cenu.
© Kurzy Sprint s.r.o. | ochrana osobních údajů | cookies
Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby